sobota, 22 listopada 2014

This is...


Hej wam. Jestem Karolina . Chciałabym was wprowadzić na czym polega ten blog, o co w nim chodzi , dlaczego go założyłam i co najważniejsze o czym o będzie .

Więc zacznijmy od tego dlaczego go założyłam . Założyłam go dość dawno , ale nie pisałam na nim nic ponieważ teraz jest szkoła , gimnazjum więcej nauki . Ponieważ ja mam jednego bloga . Inna bajka inny styl. Więc postanowiłam założyć standardowego bloga . Chce spróbować . W wakacje miałam zwykłego bloga , ale nie wypalił . Był strasznie pomieszany nic się nie zgadzał , ani nie pasowało , Zero ładu i składu :)

Ten blog jest o moich przemyśleniach na różne tematy , o mnie , będę dodawała jakieś zdjęcia o ile będą ładne . Od razu mówię że nie mam aparatu haha używam swojego telefonu . Sony Xperia M . Nie lubię go ale ma dobrą kamerkę :) Wracając do bloga to chciałabym pokazać prawdziwą siebie nie udawać.. No bo osoba , która udaje kogoś kim nie jest .. nie za bardzo lubimy takie osoby co nie ?

♥ Więc to jest takie wprowadzenie ♥ 
♥ prosiłabym was żebyście polecali bloga ♥
♥ Dziękuje za każdą obs. i komentarz ♥

1 komentarz:

  1. Bardo ładny wygląd bloga. ;)
    Zapraszam do mnie:
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń